Serie 8050/11 Controller maestru a prova di esplosione è corrosione
Implicazione mudellu
Features
1. U casing esterno hè fattu di resina di poliester insaturatu di fibra di vetru (SMC) cù alta forza, resistenza à a corrosione è stabilità termale.A superficia di u pruduttu hà marca "Ex" a prova di esplosione.
2. A struttura a prova di splusioni di l'armatura di sicurezza aumentata hè furnuta di cumpunenti a prova di splusioni.Adopta a struttura di splicing di modulu di tipu "custruzzione", chì hè chjuca, pulita è bella, è occupa menu spaziu in u situ di stallazione;pesu ligeru, installazione convenientu è mantenimentu.
3. L'internu pò esse equipatu di cumpunenti elettrichi spiciali a prova di splusioni cum'è indicatori, buttoni, metri, switches, etc., secondu i bisogni di l'utilizatori.
4. U buttone integrata di cuntrollu a prova di splusioni hè compactu, è u capu di u buttone hà cinque specificazioni, cum'è u tipu di funghi, u tipu di testa di gomma è u tipu di serratura.
5. A lampa di signale a prova di splusioni hè sigillata da u cumpunente di emissione di luce è u cumpunente di alimentazione.A struttura hè ragiunate è a prestazione a prova di esplosione hè bona.
6. L'ammeteru a prova di splusioni pò vede u valore di corrente di sovraccarichi di cinque volte a gamma.Hè ancu equipatu di un puntatore rossu regulable, chì hè utilizatu per indicà u valore attuale di a carica normale.L'operatore pò monitorà l'operazione in ogni mumentu.
7. A struttura protettiva patentata hà una forte capacità di prutezzione, è tutti i fasteners esposti di u pruduttu sò fatti di acciaio inox.
Parametri tecnichi principali
Nota di ordine
1. Quandu l'urdinamentu, l'utilizatore deve furnisce u schema elettricu currispondente o schema di cablaggio.duvemu, selezziunà u recintu dritta è vi offre pianu tecnicu à manufactwre dopu à cunfirmà.
2. Per piacè indicà u mudellu, taglia, Ex-mark è QTY;
3. Se a marca di cumpunenti integrati ùn hè micca listessu cù a nostra, per piacè indicà.
4. User pò furniscia i cumpunenti custruitu-in s'ellu suddisfà a dumanda a prova di splusioni.