• xwbann

News

Istruzzioni nantu à e specificazioni di u funziunamentu per l'intruduzioni di lampade è lanterne a prova di esplosione

Uffici è distributori:

Sicondu u dipartimentu post-vendita di a cumpagnia, in l'ultimi anni, i prublemi dopu a vendita di lampade LED anti-esplosione sò basamenti causati da una stallazione impropria di cavi d'utilizatore.Dunque, spieghemu quì e specificazioni operative di a nostra cumpagnia per lampade è cavi LED a prova di esplosione.

1. Lead-in cumpunenti dispusitivu è selezzione filu

Cum'è mostra in a figura, da l'aostu, i lampi LED è i lampi di l'intruduzioni di lanterne di a nostra cumpagnia sò stati tutti aghjurnati.

Hè cumpostu da a manica esterna di l'anellu è a manica interna di l'anellu di sigillatura.

Dopu a cumminazzioni cumpleta:

Nota: A linea di entrata di e lampade a prova di esplosione deve usà un cable monofila tri-core rivestitu di PVC o di gomma.Hè strettamente pruibitu d'utilizà fili unicore o striscia a guaina di u cable è aduprà parechje filamenti per guidà in u foru di u filu.Sì i prublemi di qualità causati da questu ùn sò micca cuparti da a garanzia.

Nota: Hè ancu sbagliatu di utilizà a cinta per imbulighjà i trè fili.

Ricordu speciale: Ci sò bande di gomma à trè buchi nantu à u mercatu cum'è mostra in a figura sottu.U standard GB3836 stipula chì a banda di gomma di u dispusitivu di introduzione deve esse una banda di gomma di un foru.Dunque, a banda di gomma di 3 buchi ùn risponde micca à e specificazioni è ùn pò micca esse usata.

2. Vite cumpressione è mètudu installazione cable internu

Dopu a stallazione curretta, avete bisognu di attentu à i seguenti 3 punti:

1. U vitu di cumpressione deve esse strettu per assicurà chì u cable ùn pò esse tiratu è stampatu;

2. U cable internu deve passà à traversu l'anellu di sigillatura di gomma più di 5mm è poi sbuchjarà a pelle esterna per a stallazione;

3. Ùn hè micca permessu di scaccià l'anellu di sigillatura à vuluntà o di rimpiazzà l'anellu di sigillatura porosa senza auturizazione.

Terzu, l'usu currettu di l'anellu di sigillatura

1. Quandu u diametru esternu di u cable hè ≤10mm, mantene a manica interna di l'anellu di sigillatura intacta (cum'è mostra in figura (1));

2. Quandu 10mm

3. Quandu u diametru esternu di u cable hè più di 13,5 mm, per piacè cunsiderà rimpiazzà u cable (stripping the armor) o usendu una scatula di junction per a transizione.

U sopra hè a specificazione di u funziunamentu per l'intruduzioni di e nostre lampade è lanterne a prova di esplosione.I prublemi di qualità causati da l'operazione micca in cunfurmità cù sta specificazione ùn saranu micca coperti da a garanzia.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021