• xwbann

News

Novu puntu di partenza, novu scopu, nova atmosfera

U tempu vola, u tempu vola, è a campana di l'annu 2016 hè vicinu à sonà in un battitu d'ochju.À l'occasione di u ghjornu di l'annu novu, vogliu estenderà i mo sinceri saluti è i migliori auguri à tutti l'impiegati di Feice Explosion-proof Electric Co., Ltd. è à l'amichi di tutti i campi di a vita chì curanu è sustenenu u sviluppu di Feice. Custruzzione è sviluppu à prova di esplosione: Bon annu!Chì tuttu va bè cun voi!Felice famiglia !

Fighjendu in u 2015, simu assai felici.E persone Feice anu creatu novi rializazioni cù u so travagliu duru è u sudore.Ingressu di vendita realizatu di 315 milioni di yuan.In dicembre di u 2010, Feice Explosion-proof Electrical Appliance Co., Ltd. hè stata trasladata in tuttu da Wenzhou, Zhejiang à u Parcu Industriale a prova di esplosione, Qixing Town, Nanhu District, Jiaxing City, Zhejiang Province.È per rializà a pianificazione à u principiu di l'annu, a custruzzione di l'annu, a pruduzzione di l'annu, è a vendita à u principiu di l'annu, per chì a pruduzzione è a traslocazione ùn sò micca sbagliati.U trasferimentu di Feice a prova di esplosione hà stabilitu una basa solida per u sviluppu futuru, è e persone Feice anu a fiducia è a capacità di creà un futuru brillanti.Tutti questi rializazioni sò u risultatu di u travagliu duru è u sudore di tutti l'impiegati.Tuttu u mondu hà travagliatu duru !à ringrazià ti!

Aspittendu u 2016, simu cunfidenti.U disignu annuale è a capacità di produzzione di a nova basa di produzzione di Feice a prova di esplosione hè di 1 miliardi di yuan.Sottu à a dirigenza di u presidente Xu Yuedi, a ghjente di Feice hà da travaglià più dura per dipinge u so grandi pianu.

Un dollaru torna è Vientiane hè rinnuvatu.Novu puntu di partenza, novu scopu, nova atmosfera.In un 2016 spiranza, lassemu à mente e rispunsabilità è missione di u populu Feice, travaglià inseme, circà a verità è esse pragmaticu, avanti, è scrive un novu capitulu!


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021