• abbanner

Prisintatu

Scatuli di proce di splusione à tradisce è fittings - Esplosione di Serie MBG - prova di u Connector di Sealed Isolatu - Feice

Breve descrizzione:



Dettaglio di Produttu
Tags di produttu
U nostru scopu hè di furnisce i prudutti di alta qualità à i prezzi cumpetitivi, è in cima - Notch serviziu à i clienti in u mondu. Semu ISO9001, CE, è GS certificatu è strettamente aderiscenu à e so specificazioni di qualità perU Connector WaterProof Romex,A prova di a splusione,Pulsante di cuntrollu di u Prughjettu di CorrosioneSvintemu novi clienti è vechji per cuntattateci per telefonu o mandà dumande per mail per mail per e relazioni di l'imprese futuri è rializà u successu mutuale.
Scatuli di proce di splusione à tradisce è fittings - Esplosion di Serie MBG - Prova di u Connettore SEALED isolatu - FeeceredEail:

Implicazione di mudellu

image.png

Caratteristiche

1. Inclusu hè cast cù aluminiu, a superficia hè spruzzata cù plastica, a fine di u scopu;

2. I Strutture sò vari, chì sò feliciti per a installazione;

I paràmetri tecnichi principali

image.png

Nota di ordine

1. Accordu cù e regule di l'implicazione di u mudellu per selezziunate regularmente, è ex - Mark deve esse aghjuntu daretu à l'implicazione di u mudellu. U mudellu hè cum'è seguitu: Codice per l'implicazione di u mudellu di u produttu - Explementu, avemu bisognu di u connettore sigillatu isolatu, chì nominale hè g15, è tippu verticale. L'implicazione di u mudellu hè "MBG - G15L + exd II GB + 20".

2. S'ellu ci hè qualchì esigenza speciale, deve esse signalata cum'è ordine.


Foto di Dettagliu di Produttu:


Guida di u produttu relacionatu:

"A sincerità, innuvazione, e regromia, è efficienza" pò esse a cuncepzione persistente "di a nostra Organizazione à a Long Orghjente per i cumpariti a Cunfigurazione Muturu è fittings - Serie MBG Serie - Tappurtatore SEALED Isolendu - Fornìu hà da furnisce u mondu sanu cun a vostra bona longa intendemente questa opportunità è vincite vince benefiche da avà finu à u fortu.

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi